tirsdag 17. august 2010

Karate Kid

Som de fleste har fått med seg jobber eg på Kirstiansand kino. På grunn av det får eg med de fleste filmer som kommer på lerretet. For meg er det er ikke bare en jobb, men også en hobby:) Når eg vasker på kinoen på formiddagen får eg ofte med meg pressevisninger på filmer som kommer på premiere ca en uke etterpå i lag med anmelderen fra Fedrelandsvennen. Ser også litt av filmene i arbeidstid som kontrollør og i lag med kollegaer etter at kinoen er stengt. Så med andre ord, eg ser mye film!! Eg tenkte i den anledning at eg kan legge ut små annmeldelser her på bloggen i ny og ne sånn at du kan vite ka som er verdt å se og ikke;)

Karate kid trailer:


I går tok eg med meg kjæresteparet Malin og Andreas (litt riski i gå aleine med ett kjærestepar, men de oppførte seg fint) for å se Karate Kid. Karate Kid er en film for alle, uansett om du liker voldelige, blodige filmer eller håpløse romantiske filmer (sånn som meg), den apellerer til alle! En helt fantastisk film!! Eg vil anbefale alle til å se den filmen denne måneden! Eg vil ikke anbefale unger under ca 8 år på grunn av litt ekle slosskamper som dukker opp flere ganger i filmen, men ellers er den for alle:)

Mye bra humor, action, fantastiske skuespillere og norsk ressigør gjør dette til en utrolig bra film!

Ingen kommentarer: