tirsdag 24. august 2010

Step Up 3



No har eg endelig sett "Step up 3D". Eg såg denne filmen i lag med en kamerat eg danset mye med på Ansgar. Han danser hip hop så det var ekstra morro og se denne filmen med han. Og det var uten tvil en veldig bra film, eller det var utrolig mye bra dansing hvertfall! Eg har aldri sett den type dans i så stor grad før, og det er nesten for bra til å være sant.

Eg velger å ikke si så mye mer om denne filmen, men eg fikk dette spørsmålet hin dagen som eg slenger inn her(Fra Silje Høysæter): Dersom man er under gjennomsnittet intresert i dans, er Step Up en bra dårlig eller ok film?

Eg svarte:
Ehm.. Storyen er jo som enhver danse film, ganske enkel! Men det er ganske dyktige skuespillere som gjør storyen helt grei. Dansen er helt utenomjordisk, det er noe helt nytt som ikke er blitt vist på film før, og det er jo selvfølgelig hovedgreien i filmen. Så vanskelig å si ka du synest om den, men eg synest det er verdt et besøk;)

Dessuten bruker de Madcom sin sang til den "største" dansen, også har de masse stroe norske flagg rundt omkring så det er jo kjekt for du som er så glad i flagget vårt;)


Ingen kommentarer: