søndag 6. april 2008

Min dag

Idag har vært en begivenhetsrik dag.
Først våknet eg ca halv ti (noe som er VELDIG merkelig siden eg var i bryllup i går til langt på natt) og gikk derfor på møte, også gikk eg hjem fra Huset og over fjellet, Arnanipa, det var fint!!

Når eg kom hjem lagde eg meg middag og såg på TV (syykt, det har ikke gjort på lenge..) det å ha tid til å se på Tv har ikke eg hatt på en stund, så det var skjønnt, ikke det at det var så mye spennende å se på, men bare hele settingen var fin!
men etterhvert klarte eg ikk å sitte inne i ro lenge, så eg prøvde å få noen å være med, men det er ikke en lett sak for en liten jente som bor på en plass der ingen kunne tru at nokon kunne bo!!! Eg savner barndommen då eg hadde en eg kunne være med hele tiden , uansett uten å planlegge flere uker i forveien!! Det var tider det..
Men hvertfall så gikk eg heller en ny tur, aleine, langt ut til Garnes og heim att!
Kjekt!

Ingen kommentarer: