onsdag 24. september 2008

Skrive uten stopp

Eg ble bedt om å skrive det første som fallt meg inn i timen i dag alle tanker følelser og det første eg tenkte på men tanker er ikke så lett å fange de kommer og går uten stopp og forsvinner fortere enn de kommer ikke kan eg skrive med punktum heller alt må komme på en gang eg skal ha kylling til middag i dag som Malin og Roger skal lage til eg er ferdig på skolen og det blir sikkert god Malin skal kjøpe kylling på butikken for det har ikke eg men eg har grønsaker i frysen no går det veldig fort unna og får ikke tenkt på grammatikken i det hele tatt og skriver bare akkurat sånn som eg tenker og eg tenker blanding av bokmål og nynorsk og dialekt fra Bergen men også litt fra Sogn fordi min mor er derfra og no er det like før eg får skrivekrampe og eg skriver egentlig om alt og ingenting og lurer på ka folk hadde trodd om de leste detteeg tror hvertfall at dette bare er noe krot på svart hvit og i kveld skal eg danse salsa igjen det gjør eg nesten hver dag det er gøyere å danse salsa enn å skrive ned tanker eg ikke har som regel gjør eg ikke det tenk å kunne kombinere salsa og skriving og tanker det hadde nesten blitt like rart som det eg skriver no

1 kommentar:

Aina sa...

Åååh, eg og vil være der og gjøre sånne gøye ting!!