søndag 13. juli 2008

I'm leaving!

De siste dagene har vært helt fantastisk!! Eg har vært med verdens flotteste folk! Har ikke kjedet meg ett sekund, boblebad hos Charlotte, kajaktur med Helene, og grilling hos Øyvind samt råning med Smørbjørn.. The list goes on!!

No skal eg snart reise! For første gang i hele mitt liv skal eg flytte:/ Det er masse spenning i luften frem mot høsten, og eg tror det kommer til å bli kjempe kjekt! Bli kjent med helt nye folk, og komme inn i et nytt miljø. Tror det blir spennende..

Men det er liksom det som kommer før den tid. Å komme meg vekk herfra, og å si adjø!! Det er helt grusomt! Har egentlig bare lyst til å droppe det!! Har gruet meg til dette siden jul.. Og no er det like før! Nifst! Skummelt!

1 kommentar:

Helene sa...

Jeg føler jeg savner deg masse før du er reist :( !!