torsdag 6. november 2008

New York!!

I'm leaving today:D:D:D

Klokken er 1325 og eg sitter i sengen og spiser smash og godteri til frokost og nyter internatlivet fullt ut! Med tanke på at eg la meg i vanlig internat tid, ca. kl 5, så er eg rimelig trøtt. Så sitter her å vurderer å gå å pakke, men akkurat no er det nedprioritert!!

Eg skal til New York!!!:D

Eg skal gå på broadway:D Danse i de fleste dansestudier:D Se en haug av danseforestillinger:D Shoppe:D Se musikal:D Henge med klassen:D

Eg kommer til å savne kristian:( og Malin:(
De gjør hverdagen helt spesiell, eg er så veldig glad i de på hver sin måte:p Eg e så veldig takknemlig for det!:D
Eg kan glede meg til å dra og til å komme hjem!:)

Men no drar eg!:D

3 kommentarer:

Malin Malmgren sa...

Im gonna miss you for (12 days;) )
Im gonna miss you babe, miss you babe... Skulle kansje vært Kristian som skrev detta, men drit i det;) Jeg kommer til å savne deg masse, men du og du hvor mye jeg gleder meg til å se deg igjen! og høre MASSE fra the big NY! <3<3<3

Aina sa...

åååååååh, du e så heldig. Wæææh, eg og vil!!

Anonym sa...

veldig interessant, takk