torsdag 21. oktober 2010

IKEA


IKEA åpnet for første gang i Kristiansand i dag formiddag:D Så fort forelesningen var ferdig på skolen gikk turen rett til IKEA i lag med en klasseveninne. For en interiør interessert shoppoholiker som meg, er dette veldig stort! Siden vi tok bussen, og varehuset kommer alltid til å være der, slo vi oss ikke helt løs i dag..

Eg har klart å miste laderen til kameraet mitt, så har ikke tatt noen bilder, så har derfor ikke skrevet blogg. Eg synest det er på sin plass med litt bilder, visualisere litt, så derfor har det ikke tatt helt av med blogging i det siste;) men no har eg synkronisert mobilen min, så no har eg masse bilder:)Her er noe av det eg kjøpte på IKEA i dag.


Disse rammene har eg sett lenge på, og endelig er de kjøpt:D Bildene inni er fra up-stairs, og duftelysene fra IKEA.

<3


Ingen kommentarer: