tirsdag 26. oktober 2010

Bryllups sko



Eg har gått en stund å kikket på en brudekjole no, og muligheten for at eg kjøper den snart er veldig stor! Så då er det tid for å se på sko:) Her er det mange muligheter å velge mellom. Første er å leite på nettet etter noen sko som kanskje passer. Bildet over er hentet fra nettet, prisen er veldig grei, men str. kan være litt vanskelig å treffe på. En annen mulighet for å finne sko er jo å granske alle skobutikker, og det kan ta tid!

Eg var så heldig å komme over et par sko (bilde nedenfor) på Shalam (Fretex-butikk), helt nye og ubrukte, til 50kr. De er veldig enkel, utrolig gode og gå i, og helt hvite. Kanskje det kan funke som bryllupssko? Eg tror eg må kjøpe ett par til som eg kan ha stående i skapet frem mot bryllupet, for disse har eg allerede brukt en del.. Tenkte kanskje eg skulle prøve å "pimpe" de opp litt, feste en spenne eller en sløyfe på:) Har du noen tips?



Ka synest du?
Kor mye penger er det greit å bruke på bryllups-sko, og skal skona være helt hvite, eller fargede?

3 kommentarer:

Beorg sa...

De øverste va fiiine:)

Anonym sa...

Hvilken side fant du de øverste på? Vil ha de!!! :D

Trine sa...

Hei :) jeg er selv på jakt etter de perfekte bryllupsskoene.
hvor er de skoene på det øverste bilde fra? De var nydelige <3