onsdag 2. mars 2011

Den dagen eg satt fyr på leiligheten...

Dagen i dag har vært en lang dag.. Sto tidelig opp for å gå på jobb på kinoen, etterfulgt av diverse ærend i byen før eg gikk hjem for et par timer, så gikk eg på jobb igjen på Europris. Så dagen har som sagt vært lang og tung. Men det som skulle toppe hele denne dagen var det at i all uvitenhet hadde en vegglampe dotte ned fra veggen og ned på skrivebordet mens den stod på, og som du kanskje skjønner var det konsekvenser av dette. For det første er det høyst brannfarlig, hvertfall hvis det hadde lagt papirer der eller lignende, men det gjorde det heldigvis ikke. Men det som lampen fallt ned på var mitt elskverdige uerstattelige kompakte digitalkamera:/ Det hadde ikke tatt fyr, men lampen hadde smeltet et stort hull i det, på blitzen.. Det ser ut til å fungere til en viss grad no, men blitzen fungerer ikke.


Eg oppdaget dette når eg var på vei ut døren til dagens jobb nr to, så den dagen som var lang og tung, ble bare enda lengre og tyngre. Men eg ser frem til en ny dag i morgen som høyst sannsynlig kommer til å bli en mye bedre dag enn dette, då skal eg bare på en jobb også:)

Ingen kommentarer: