onsdag 23. mars 2011

Save the date

Er du en av de som løper til postkassen hver morgen i for å se om du har fått en invitasjon til bryllupet vårt?? Det må du nok gjøre en stund til desverre, for vi har ikke sendt de ut ennå:p

Eg har hørt at det er typisk å være litt seint ute med å sende de ut, så vi tenkte å kjøre den stilen vi også "siden alle andre gjør det". neida.. joda...
Faktum er at vi rett og slett er litt treige, mest på grunn av at vi (merk deg VI) ønsker at invitasjonene skal bli sånn som vi har sett for oss at det skal bli. Så derfor tar det litt tid desverre..

Det er utrolig vanskelig å lage en invitasjonsliste for eg skulle gjerne hatt med alle som er viktige personer for meg, men det er så mange at det ikke blir plass rundt bordet desverre. Så derfor er det veldig vanskelig å ta en avgjørelse på kem som skal komme.. Meg eg tror vi har komt til en enighet, og det blir en fin gjeng:-)

Uansett om du blir bedt eller ikke er du så absolutt velkommen i kirken;)

Arna kirke kl 13.00,
Lørdag 18.06.11

1 kommentar:

Charlotte sa...

Å som jeg gleder meg til at du skal gifte deg ! Du blir en helt fantastisk vakker brud du ! :) <3